[LVEE-Talks] Відп.: Техническое обеспечение

Andrej Zakharevich andrej на zahar.ws
Ср Янв 27 22:44:23 MSK 2016

Наўрад ці я буду чытаць пра гэтую сістэму даклад.

Але змястоўна адказаць што трэба каб было на прэзэнтацыйным ноўце ніхто
не ўзяўся. Час ёсць, калі знойдзецца жаданне і сілы растлумачыць што
трэба, то можна атрымаць ноўт не проста з экзотыкай, а ў прыдатным для
працы стане.