[LVEE-Talks] Відп.: Техническое обеспечение

d.k d.k на list.ru
Ср Янв 27 22:39:14 MSK 2016

27.01.2016 22:32, Andrej Zakharevich пишет:
> Я не зусім разумею практычны сэнс голага DragonflyBSD на
> прэзентацыйным ноўце, але калі жадаеце…
>
> Дарэчы, паколькі я выдаляюся з рассылкі, то пішыце мне асабіста ці
> званіце, каб дамовіцца як і калі забраць ноўтбук.

Мы хотели не то, чтобы голый DragonflyBSD, мы его хотели одетый, с
иксами каким-нибудь окружением рабочего стола, какое для неё дефолтнее)
Distrowatch говорит, что их есть :)

P.S. Но не в ущерб тезисам доклада, если что! ;)