[LVEE-Talks] новый фильм под свободной лицензией (было: Re: Культурная программа.)

Victor Kraev messkaline на gmail.com
Вт Июн 28 15:12:35 EEST 2011

Решим общим консенсусом(выберем из имеющихся) на месте тем составом, который
соберется на просмотр непосредственно перед самим просмотром.

28 июня 2011 г. 9:40 пользователь Sheka Dzianis
<dzianis.sheka на gmail.com>написал:

> Цікава, хто будзе вырашаць што будзе уваходзіць у культурную праграму? : )
>
> Дарэмна пэўна не адпісаўся, добры фільм як для прагляду, так і для
> абмяркавання:
>
> good copy bad copy - 59 м
>
> так жа ёсьць фільмы для праграмы беларускага дзеявая:
>
> мінскі кааператыў, невялічкі фільм пра яго, таксама пару
> караткаметражак якія здымаліся у яго межах
> анімація генадія буто,
> фільмы артема лобача (новый свет(пра стары раён гародні, зняты у межах
> семінараў па гісторыі), дым, кліпы)
>
> кожны кавалак па 20-30 хвілін

> [...]

Accross the world back to the stars || who wants to live forever