[LVEE-Talks] новый фильм под свободной лицензией (было: Re: Культурная программа.)

Sheka Dzianis dzianis.sheka на gmail.com
Вт Июн 28 09:40:29 EEST 2011

Цікава, хто будзе вырашаць што будзе уваходзіць у культурную праграму? : )

Дарэмна пэўна не адпісаўся, добры фільм як для прагляду, так і для
абмяркавання:

good copy bad copy - 59 м

так жа ёсьць фільмы для праграмы беларускага дзеявая:

мінскі кааператыў, невялічкі фільм пра яго, таксама пару
караткаметражак якія здымаліся у яго межах
анімація генадія буто,
фільмы артема лобача (новый свет(пра стары раён гародні, зняты у межах
семінараў па гісторыі), дым, кліпы)

кожны кавалак па 20-30 хвілін

разам - каля 2.5 гадзін (1+0.5*3 )

28 июня 2011 г. 3:05 пользователь Dmitry Samsonov