Ihar Hrachyshka ihar.hrachyshka на gmail.com
Пн Июн 27 18:00:22 EEST 2011

"While over 70% of GNOME committers are unpaid participants in the
project, our study has shown that the majority of commits for
GNOME come from paid participants."

http://www.neary-consulting.com/index.php/services/gnome-census/

==

На этом я закончу своё участие в этом треде, а то не без оснований
обвинят во флуде. :)