[LVEE-Talks] Культурная программа.

Sheka Dzianis dzianis.sheka на gmail.com
Ср Июн 22 15:20:14 EEST 2011

ёсьць яшчэ спіс прац на http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_open_content_films
у дадатак да http://soosck.wordpress.com/2010/11/04/20-open-source-movies-edit-redistribute-free/

пару цікавых яшчэ у кучу:
Nasty Old People http://www.youtube.com/watch?v=TuNFFM-4MNA
http://www.sitasingstheblues.com/
Sintel

фестываль опенсоурс кіно з цікавай ідэяй: http://straycinema.com/watch/
канцэпт:
ёсьць матэрыял, з яго удзельнікі свабодна мантуюць сваё кіно, па 1-2 хвілінкі
калі оргі назбіралі 30 прац арганізавалі фест, гэта напрыкканцы
красавіка 2011 адбылося. выбралі 5 лепшых, можам іх і паглядзець

Fires Beneath Water: Geographies of politics (2010)  - фільм на
інтэрнет архіве пад свабоднай ліцэнзіяй пра нізавыя ініцыатывы у
Вінесуэле: )

трабла у субтрытрах.... не для усіх фільмаў ёсьць рускія: )

можна яшчэ паглядзець адчыненые ролікі на vimeo.com, там можна іх пад
свабоднымі ліцэнзіямі выпускаць (як на флікры з фотаздымкамі)

22 июня 2011 г. 15:12 пользователь Sheka Dzianis