[LVEE-Talks] Культурная программа.

Sheka Dzianis dzianis.sheka на gmail.com
Ср Июн 22 15:12:25 EEST 2011

черт, вы краудсоурсінгом тут хутчэй варыянты генеруеце чым я па
спасылках хаджу: ))

я магу падрыхтаваць падборку неблагих прац бел мастакоў/рэжысераў/аніматараў

софт ёсьць, але ён увесь недароблены
хаця вялікі спадзеў на змяненне сітуацыі ёсьць з выхадам сістэмы Lightworks

http://en.wikipedia.org/wiki/Lightworks