[LVEE-Talks] Культурная программа.

Sheka Dzianis dzianis.sheka на gmail.com
Вс Июн 19 23:49:43 EEST 2011

Прывітанне, суполка LVEE!

Так, я магу пашукаць нешта з фільмаў датычна опен соурса, праблемы капірайту.

Праз пару дзён скіну прыкладны спіс магчымых стужак: ))

З Ы а можна паглядзець што вы ужо глядзелі на мінулых канфэрэнцыях? : )

19 июня 2011 г. 19:16 пользователь Kanstantsin Shautsou